hcj ahvc
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

این در حالیست که جمعی از کار شناسان در اینباره اعلام کرده اند که عدم ثبت hcj ahvc نام مشخصات سیمکارت در شبکه ارتباطی به مسائل فنی ندارد.
به گفته او در سیستم شارژ خط به خط نیز، مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل می توانند پس از تکمیل ثبت نام خود در این سرویس و دریافت رمز کاربری به هرکس درهرکجای دنیا که مایل هستند شارژ ارسال کنند. hcj ahvc همچنین این امکان برای حجاج نیز فراهم شده است تا با شماره گیری کد دستوری # شماره ایرانسل مورد نظر*۱۵۰* به طور رایگان به مشترکین ایرانسل خود در هر کجای دنیا یک پیام کوتاه با محتوای “لطفا با من تماس بگیرید” ارسال کنند.
اپراتور چند ملیتی ایرانسل hcj ahvc ام.تی. ان. همزمان با آغاز فصل تابستان و فراغت از تحصیل حدود 15 میلیون جوانان و نوجوانان ایران به توزیع دهها هزارسیمکارت بدون ثبت مشخصات خریداران از طریق دستفروشان، سوپر مارکت ها، فروشندگان گوشی موبایل و روزنامه فروشان اقدام کرده است.
این اظهارات از سوی رمضانعلی سبحانی فرد، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در حالی بیان می شود که تا کنون دسترسی به مسئولان این وزارتخانه امکان پذیر نبوده hcj ahvc است.
اپراتور چند ملیتی hcj ahvc ایرانسل ام.تی. ان. همزمان با آغاز فصل تابستان و فراغت از تحصیل حدود 15 میلیون جوانان و نوجوانان ایران به توزیع دهها هزارسیمکارت بدون ثبت مشخصات خریداران از طریق دستفروشان، سوپر مارکت ها، فروشندگان گوشی موبایل و روزنامه فروشان اقدام کرده است.
مدیر روابط عمومی ایرانسل در پایان hcj ahvc یادآورشد: حجاج می توانند پس ازفعال‌سازی سرویس رومینگ بین الملل، با مرکز خدمات مشترکین ویژه حجاج ایرانسل به شماره ۷۱۱ و یا ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۰۰۰۰ و همچنین نشانی پست الکترونیک haj@mtnirancell.ir تماس گرفته و سوالات و مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان خدمات مشترکین ایرانسل مطرح و راهنمایی های لازم را دریافت کنند،
آرش کریم بیگی – مدیر روابط عمومی ایرانسل – در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینکه شارژ مستقیم با تلفن همراه از طریق نشانی charge.irancell.ir، سرویس ارسال شارژ و همچنین سرویس خط به خط نسبت به شارژ سیم کارتهای خود از موارد دیگری است که مشترکان می‌توانند برای شارژ سیمکارت خود اقدام کنند hcj ahvc گفت: حجاج برای استفاده از روش شارژ اینترنتی از طریق وب سایت بانک‌های طرف قرارداد با ایرانسل کافی است به وب سایت یکی از این بانک‌ها مراجعه کنند و با استفاده از منوی خرید شارژ ایرانسل گزینه «شارژ سیم کارت» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات حساب خود مبلغ شارژ موردنظرشان را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی دریافت کنند.
ایرانسل اعلام کرد که حجاج و اقوام و آشنایانشان در ایران می توانند علاوه برخرید کارت‌های شارژ ایرانسل و شارژ سیم‌کارتهای اعتباری‌شان در دوره حج، از روش‌های متنوعی چون شارژ اینترنتی از طریق بانک‌های طرف قرارداد با ایرانسل، خرید اعتبار و شارژ مستقیم از وب سایت ایرانسل اقدام hcj ahvc کنند.
این در حالیست که جمعی از کار شناسان در اینباره اعلام کرده اند که عدم ثبت نام مشخصات سیمکارت در شبکه ارتباطی به مسائل فنی ندارد. یک نماینده مجلس با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با معاون پارلمانی وزارت ارتباطات در خصوص واگذاری دهها هزار سیمکارت ثبت نام نشده در سطح شهر توسط اپراتور hcj ahvc ایرانی- خارجی ام.تی. ان. ایرانسل اعلام کرد: این مقام مسئول تلویحا تخلف اپراتور دوم را پذیرفت.
ضمن آنکه نماینده خدمات مشترکین ایرانسل نیز در hcj ahvc این دوره در محل بعثه مقام معظم رهبری حاضر و آماده پاسخگویی به کلیه پرسش ها و مشکلات احتمالی مشترکین خواهد بود.
این اظهارات از سوی رمضانعلی سبحانی فرد، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس hcj ahvc شورای اسلامی در حالی بیان می شود که تا کنون دسترسی به مسئولان این وزارتخانه امکان پذیر نبوده است.
وی ادامه داد: علاوه براین اقوام و hcj ahvc آشنایان حجاج نیز می توانند درهر لحظه با یک سیمکارت ایرانسل و از طریق شماره گیری کد دستوری # شماره ایرانسل حاجی *شماره رمز کارت شارژ*۱۴۱* مبلغ شارژ مورد نظر خریداری شده خود را مستقیما به حساب سیمکارت حاجی مستقر در عربستان منتقل کنند.
به گفته سبحانی فرد در خصوص مذاکرات صورت گرفته با معاون پارلمانی وزارت ارتباطات، این مقام مسئول گفته است hcj ahvc که در این راستا مذاکراتی با مدیر عامل اپراتور دوم صورت گرفته که قلمبرو دزفولی در این باره به مشکلات فنی شبکه اشاره داشته و اعلام کرده که طی روزهای اخیر شبکه با مشکلات فنی مواجه بود که در حال رفع آن هستیم.
یک نماینده مجلس با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با معاون پارلمانی وزارت ارتباطات در خصوص واگذاری دهها هزار سیمکارت ثبت hcj ahvc نام نشده در سطح شهر توسط اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی. ان. ایرانسل اعلام کرد: این مقام مسئول تلویحا تخلف اپراتور دوم را پذیرفت.
وی hcj ahvc تاکید کرد کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل زائر خانه خدا باید برای اطمینان
به گفته او همچنین حجاج و یا اقوام و آشنایانشان در ایران، می توانند با مراجعه به وب سایت ایرانسل و تنها با وارد کردن شماره تلفن مورد نظر خویش، مبلغ شارژ و بانک مورد نظرشان را انتخاب کنند تا به صفحه پرداخت هدایت شوند و در این مرحله با استفاده از شماره ١۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، رمزعبور اینترنتی بانکی و همچنین شماره ٣ رقمی پشت کارت شتاب، پرداخت خود را انجام و شارژ مورد نظرشان را به طور مستقیم و بدون نیاز به وارد کردن hcj ahvc کد رمز شارژ انجام دهند.
ازفعال‌سازی رایگان خدمات رومینگ بین‌الملل برروی سیم‌کارت خود، حداقل ۲۴ ساعت قبل از خروج از کشور، کد دستوری #۱*۱۱۱* را از خط ایرانسل خویش شماره‌گیری کنند و مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل نیز لازم است برای فعال سازی رومینگ hcj ahvc روی سیم‌کارت خود، با شماره ۷۰۰ تماس بگیرند.
به گفته سبحانی فرد در خصوص مذاکرات hcj ahvc صورت گرفته با معاون پارلمانی وزارت ارتباطات، این مقام مسئول گفته است که در این راستا مذاکراتی با مدیر عامل اپراتور دوم صورت گرفته که قلمبرو دزفولی در این باره به مشکلات فنی شبکه اشاره داشته و اعلام کرده که طی روزهای اخیر شبکه با مشکلات فنی مواجه بود که در حال رفع آن هستیم.





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: